Ανακοίνωση των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, κας Χονδροπούλου και κας Ντούρου

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΣΤΕ

Σεβαστοί γονείς, αγαπητά μας παιδιά ελπίζουμε να είστε όλοι καλά. Παραμένοντας σπίτι όπως όλοι μας, γινόμαστε πρότυπα ψύχραιμης και υπεύθυνης στάσης απέναντι στη δύσκολη κατάσταση που βρισκόμαστε τις τελευταίες μέρες.

Ξέρουμε ότι είναι δύσκολο, αλλά επίσης ξέρουμε ότι εσείς τα παιδιά έχετε οπλιστεί με μεγάλη δύναμη και μας έχετε αποδείξει και άλλες φορές ότι μπορείτε να κάνετε απίστευτα πράγματα σε πολλούς τομείς της ζωής. Έτσι λοιπόν και τώρα συνεχίστε να είστε δυνατοί, δίνοντας ελπίδα και κουράγιο και σε εμάς τους μεγαλύτερους.

Οι καθηγήτριές σας της Φυσικής Αγωγής, σας προτρέπουμε να βάλετε άνετα ρούχα, αθλητικά παπούτσια και να ξεκινήσετε την άσκηση παρέα με τους γονείς σας ή με την επίβλεψή τους.

Οι ευεργετικές επιδράσεις της άσκησης στην υγεία του ανθρώπου είναι γνωστές από αρχαιοτάτων χρόνων. Η φράση «νους υγιής εν σώματι υγιεί» αποδίδει με τον καλύτερο τρόπο αυτή τη γνώση και η εφαρμογή της αποδεικνύεται με τις πολυάριθμες αθλητικές εκδηλώσεις στην αρχαιότητα.

Άσκηση είναι κάθε κίνηση του σώματος και φυσική δραστηριότητα του ανθρώπου στην οποία συμμετέχουν κυρίως μεγάλες μυϊκές ομάδες. Με την άσκηση επιδιώκει κανείς να βελτιώσει την υγεία του και την φυσική του κατάσταση.

Για αρχή σας προτείνουμε λίγα απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε μέσα στο σπίτι ή γύρω από αυτό, όπως:

  1. Καθημερινό περπάτημα
  2. Ελαφρύ τρέξιμο
  3. Εναλλαγή τρεξίματος με περπάτημα
  4. Βόλτα με το ποδήλατο
  5. Ασκήσεις για όλο το σώμα μέτριας έντασης, αρχίζοντας με λίγες επαναλήψεις (αποφεύγουμε ασκήσεις που δεν έχουμε ξανακάνει)
  6. Αναπηδήσεις με σχοινάκι (προσοχή στα γόνατα και στην μέση)
  7. Χρησιμοποιώ τις σκάλες αντί του ανελκυστήρα
  8. Βοηθάω στις δουλειές του σπιτιού ή στον κήπο
  9. Βάζουμε την μουσική που μας αρέσει και χορεύουμε!

Αγαπητοί γονείς, διαμορφώνουμε έναν κατάλληλο χώρο μέσα στο σπίτι, μακριά από έπιπλα ή άλλα επικίνδυνα αντικείμενα, π.χ. χαλιά που γλιστράνε. Ασκούμαστε ο καθένας ανάλογα με τις δυνατότητές του, τουλάχιστον δύο με τρεις φορές / βδομάδα.

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!

Για να ξεκινήσουμε, ακολουθούμε πάντα κάποιους κανόνες:

Νιώθουμε καλά (είμαστε υγιείς).

Αν κατά τη διάρκεια της άσκησης αισθανθούμε κάποια ενόχληση ή πόνο σταματάμε.

Δεν διστάζουμε να ζητήσουμε τη βοήθεια ειδικού αν χρειαστεί.

Δεν ξεχνάμε το ζέσταμα, στην αρχή της κάθε δραστηριότητας και τις διατάσεις πριν και μετά το τέλος της.

Δεν σταματάμε απότομα.

Επίσης δεν ξεχνάμε πως η καλή υγεία προϋποθέτει σωστή διατροφή και επαρκή ενυδάτωση.

Είμαστε εδώ με έναν διαφορετικό τρόπο αλλά παραμένουμε συνδεΔεμένοι, με την ευχή ότι όλα αυτά θα τελειώσουν γρήγορα και θα ανταμώσουμε στην αυλή του σχολείου μας χαρούμενοι και υγιείς.

ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ,

Μαρία Χονδροπούλου

Ελένη Ντούρου

(image from https://time.com/tag/exercise/)